tirsdag 16. november 2010

Hei og velkommen :)

Jeg velger å lage meg en blogg for å dele mine erfaringer med forever, med mine faste og fremtidige kunder. :)
i slutten av oktober bestemmte jeg meg for å kjøpe en top8 pakke, den inneholder de 3 juicene, lips, tannkremer, aloe vera gellyen ( ren aloe vera), heat lotion, og propolis kremen. Det følgte også med en del litteratur i pakken, produktkataloger, kulepenner, poser, hefter med diverse info, og 3 lærehefter/bøker.
Jeg startet med å skrive ned en navneliste på rundt 30 folk, som mest sannsynlig kunne være interreserte i helse produkter som er for kropp og skjønnhet .

Deretter postet jeg på facebook at jeg skulle ha homeparty hos meg dato og klokkeslett, å bedde de som var interresert om å ta kontakt. Selv spurte jeg noen personlig, ringte noen, og sendte noen smser. Det endte opp med av vi ble 10 stk med meg, + 2 da hvis vi teller med de som forteller, viser og lar folk prøve produktene :). Dagen ble fantastisk bra, jeg hadde ordnet til sunn og god snaks åsså  kaffe, kakao og te til gjestene. Alle syntes det var ganske koselig, og jeg fikk en del salg :). Så dagen etter måtte jeg kjøpe en ny top8 pakke + diverse produkter kundene hadde bestillt av meg :).

Nå blir det nytt homeparty tirsdag den 30.11 kl 6, har fått med meg noen allerede og ser frem til det :).

Jeg synes det er ganske koselig både det og få så mye besøk og servere de, det også ganske kjekkt å høre på når Elisabeth og Terje forteller om og viser produktene. Jeg lærer noe nytt hver gang og velger meg flere og flere produkter å prøve.

Hvis du vil komme på homeparty så er det bare til å ta kontakt enten her, facebook, eller på e-post :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar