tirsdag 16. november 2010

Ønsker du en jobb?


Ønsker du deltidsjobb? Eller kanskje en heltidsjobb? Er du student, med litt for lite i lomma? Jobber du kjempehardt, men trenger fortsatt litt ekstra? Da kan jo Forever være noe for deg!

Vi er et team av mennesker, med alle forskjellige grunner for å ønske en ekstra jobb.
Jeg startet i Forever Living Produkts da jeg hadde lett i lang tid etter jobb, men var usikker på hva jeg ville velge, jeg visste bare at jeg likte å selge, var interresert i helse, å ville helst bestemme hvor mye jeg ville jobbe selv. Da jeg snakket med pappa sa han at forever kanskje var noe for meg, og at han selv vurderte å begynne med det. Jeg ble med han til Elisabeth og Terje og fikk høre litt om det, da jeg så de hadde lips`en jeg hadde prøvd før men ikke funnet igjen visste jeg jeg ville prøve produkter.
Men jeg var ikke sikker på om jeg ville bli forhandler, jeg ble med på et infomøte der jeg fikk høre historiene til folk som hadde nådd lang.
Når det var ferdig bestillte jeg min første pakke for da var jeg overbevist. Men jeg valgte å ikke reklamere eller fortelle noe særlig om produktene før jeg hadde prøvd flere selv. Nå digger jeg produktene, Jeg elsker jobben min å jeg ser for meg en god å lang framtid i forever!

Har du det som skal til? 
Vi leter etter selvstendige mennesker, du må ha noen kunnskaper med data, men trenger ikke å være en data ekspert! Vi leter etter mennesker som er glade i livet, å ønsker å oppnå mye.

Hva gjør vi?
Vi er rett å slett sosiale, vi bruker prodktene, og går ut å treffer venner, kjente og familie.

Høres dette spennende ut? Så kan du jo alltids ta kontakt med meg for en uforpliktende samtale, der jeg kan fortelle deg mere!

Kontakt informasjon:
E-Post: Cammi_l8r@msn.com
Tlf: 41240798
Jeg kan nåes kl 1O,OO - 23,OO Hverdager og 12,OO - 22,OO Helger (Ja, også søndager :) )
Hvis du ikke får svar med en gang kan du sende en melding, å jeg ringer deg opp så snart jeg kan. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar