tirsdag 16. november 2010

Lips

Dette produktet bruker jeg hver dag ! :D

Jeg har faktisk 2 stk, en jeg bruker til leppene og en jeg bruker på sår, tørr hud, neglebånd ++. Da tar jeg det på fingen og påfører med den.



Dette er Lips ! :D
En veldig god lypsyl da ikkr Inneholder vann, å kan da brukes som kuldelypsyl!

Mange lypsyler kjøpt i butikk inneholder ekle e-stoffer, og PARAFINAMOL! Vet dere hva dette gjør mot leppene deres eller?! Det tørker inn leppene dine så du må smøre på mer! Hva i alle dager?? En lypsyl skal fukte leppene, ikke tørke de ut, så du tror at den er kjempebra, åsså blir du avhennig..
  
Jeg begynte å bruke den da jeg er fæl til å bite meg i leppa, åsså blir det stygge sår åsså danner det harde lag, som jeg da igjen biter i... Da jeg begynte å bruke denne, tok det bare noen dager før jeg merket stor forandring, sårene var borte! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar