tirsdag 16. november 2010

Min elskede Propolis <3. Jeg bruker den i ansikte hver morgen og kveld, å det er noe jeg gleder meg til, da jeg kjenner hvor godt den trekker seg i huden men likevell gjør den deilig og smidig. Jeg elsker den, for nå har jeg ikke tørr hud lenger og mindre kviser . Jeg bruker den også på tørre heler, og hender, funker knall der også :)

Bruks områder: 
- Ansiktskrem
- Kuldekrem
- Aftersun
- After Shave (men der er gellyen og gentelmans pride best)
- Motvirker tørr hud
- Motvirker fet hud
- I åpne sår
- Tannkjøtt problemer
- Bleieutslett
- Fuktighetskrem
- Under sminke-krem
- Stabiliserer PH-verdien i huden

Med andre ord: En vidundelig krem, du kan bruke på absolutt alt! Å ja, du kan spise den... Så den er ikke farlig for hverken barn eller dyr å få i seg.

Hva kan denne kremen hjelpe DEG med?
- Kan brukes ved tannkjøtt betennelse, å smøres rett inn i munnen! Smakes honning aktig.
- Kan brukes som vanlig fuktighetskrem, men denne inneholder også REN* aloe vera, som stabiliserer hudens naturlige PH-verdi (Ja, også i underlivet).
- Kan brukes som kuldekrem! Den er unik på dette! Inneholder ikke vann i det heletatt! Genial for barn som er i barnehage eller skole, den kan påføres mens barna er ute, før de skal ute, etter de har vært ute, uten problem!
- Rett inn i åpne sår! For denne kremen er jo propolis, å for dere som ikke vet hva propolis er, så er det den naturlige steriliserings "Veggen" til biene. Da danner du en beskyttende hinne på såret, så annen skitt ikke kommer inn i såret, så ja, jeg bruker den som sårsalve og jeg!

Det er så sinnsykt masse gode områder for denne kremen. Jeg bruker den selv på eksem, å føler at det hjelper meg i massevis! Det klør ikke, Deilig!

Nå har jeg selv prøvd kremen på alle områder  Å jeg må si, jeg elsker den. Den er den beste kremen jeg noensinne har prøvd. Ikke noe mer piss på tube som blir liggende for du er bedre uten!. Denne kremen er virkelig verd pengene!

Den kan oppleves veldig fet, men trenger fort inn alle 7 av hudens hudlag, å gir et vell luktende resultat. I å me at den er helt naturlig, lukter den godt med en type honning lukt :) Deilig... Jeg bruker den til alt, nattkrem, dagkrem, under sminke, i munnen, på føttene, på eksemen, på hender, ja, alt!



* REN aloe vera: Dette er da IKKE pulverisert, det er IKKE ekstrakt, det er 1OO% REN stabilisert aloe vera! Vi er de eneste i verden, ja, hele verden, som har lov til å lage 1OO% rene aloe vera produkter..!! Pattentert løsning :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar